خبرگزاری کار ایران

حمل و نقل زائران اربعین با اتوبوس‌های شرکت واحد تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۵۰

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: اتوبوس‌های تهران قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی، زائران اربعین را همراهی کنند.

به گزارش  ایلنا، بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت‌های امسال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: تلاش ما این است که کاستی‌های موجود در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان عزیز را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوس‌های امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی کنند.

وی همچنین رایزنی‌ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوس‌ها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوس‌ها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.

بخش قابل توجهی از عملیات حمل و نقل زائران اربعین از اولین سال راهپیمایی جهانی زیارت اربعین با حضور ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام گرفته و تمهیدات مختلفی برای رفاه بیشتر زائران امسال پیش بینی و فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز