خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۷۲ ساعته مدیریت بحران در استان تهران/ پاکسازی ۹۰ درصد از محورهای سیل‌زده در شرق

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۹۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال بالا آمدن آب رودخانه و جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها گفت: مدیریت بحران استان تهران تا ۷۲ ساعت آینده در آماده‌باش کامل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حامد یزدی مهر، ظهر امروز، جمعه گفت: باتوجه به بررسی‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا سه روز آینده با تداوم فعالیت سامانه بارشی همراه خواهد بود که بر همین اساس دستگاه‌های امدادی در پی پیش‌بینی بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل در استان تهران در آماده‌باش کامل خواهند بود. 

یزدی مهر با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی طی سه روز آینده آسمان در اکثر نواحی استان تهران و به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود، گفت: بر این اساس آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است که در این خصوص آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی، خدماتی و ... ضروری است.

پاکسازی ۹۰ درصد از مسیرهای سیل زده در شرق استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون عوامل راهداری ۹۰ درصد از مسیرهای شرق استان تهران را که در معرض سیل بودند پاکسازی کرده‌اند، اظهارکرد: بر اساس اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی در مورد احتمالی جاری شدن سیلاب،  رستوران‌ها و صنوف حاشیه رودها و مناطق دارای احتمال وقوع سیل در شمیرانات موقتاً تعطیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به هشدارهای صادر شده گفت:مردم باید از حضور در کنار رودخانه ها و مسیرهای خطر و حادثه‌ساز خودداری کرده و هشدارها و توصیه‌ها را جدی بگیرند. بهترین هشدار درحال حاضر پرهیز از حضور در مناطق ییلاقی و ارتفاعات و حاشیه رودها و مسیل‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز