خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور؛

تمامی امکانات دستگاه‌های مسئول هر چه سریع‌تر در اختیار نیروهای امدادرسان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۳۷

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار تهران بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و تجهیزات برای امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان حادثه شب گذشته امامزاده داوود تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ معاون اول رئیس جمهور در این تماس تلفنی با اشاره به ضرورت تسریع در عملیات نجات مفقودین، دستور داد تا تمامی امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های مسئول هر چه سریع‌تر در اختیار نیروهای عملیاتی و امدادرسان قرار گیرد. 

وی هم چنین با تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از محسن منصوری خواست تا خسارات مالی وارده به مردم و همچنین زیرساخت‌های عمرانی آسیب دیده را برای جبران و بازسازی گزارش نماید. 

بنابر اعلام شهرداری منطقه ۵، در پی هشدارهای قبلی هواشناسی و اعلام صورت پذیرفته و بروز طوفان و بارش‌های نیمه شب گذشته جاده امام‌زاده داوود (ع) دچار سیلاب شد. 

در حال حاضر سیلاب فروکش کرده و گل و لای ناشی از سیلاب در محل است که کارکنان شهرداری در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در محل حاضر و در حال تخلیه گل و لای و کمک‌رسانی به شهروندان هستند. 

تا این لحظه ۸ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه، تحویل عوامل اورژانس شدند و دو نفر جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز