خبرگزاری کار ایران

کشف انواع لوازم خارجی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۸۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۴۱۵ عدد انواع سرور کامپیوتر و لوازم آرایشی به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» در این خصوص توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق شدند یک انبار که تعداد فراوانی کالاهای استوک و لوازم آرایشی در آن دپوی شده بود، شناسایی کنند.

وی به شناسایی دقیق این محل در محدوده میدان «فاطمی» اشاره کرد و عنوان داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به نشانی به دست آمده اعزام و طی بازرسی‌های اولیه مشاهده گردید کالاها استوک و فاقد اسناد مثبته گمرکی می‌باشند و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل ۴۱۵ عدد انواع لوازم آرایشی و لوازم استوک سرور کامپیوتر بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۷ میلیارد اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز