خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد:

اعطای گواهینامه به آمران به معروف و نهی از منکر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۶۲

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: ما با ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفتمان زیاد داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سطح توانمندی آمران به معروف و نهی از منکر را باید بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر امروز دوم مردادماه با حضور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و رئیس دانشگاه علمی کاربردی و معاونین این دانشگاه برگزار شد.

حسین بلندی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی در ابتدای این نشست خبری گفت: رویکرد ما پاسخگویی به نیاز امروز و نیازآفرینی در سالهای آینده است. در چندسال گذشته رفتار خوبی با دانشگاه ما که توسعه کار و دانش می داده انجام نشده است و فعالیت۳۱۰ مرکز ما را متوقف کرده اند در حالی که نیاز بازار و صنابع به تکنسین زیاد است و یکی از کارهایی که برای آن تلاش می کنیم و رئیس جمهور هم دستور پیگیری داده است راه اندازی دوباره همین مراکز و رشته هاست.

وی افزود: با نگاه اعتقادی و جهادی و اطاعت از ولایت وارد میدان کار شدیم و میدان سختی هم هست و اگر اینجا خوب کار کنیم می تواند در اشتغال کشور مثمر ثمر واقع شود.ما با ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفتمان زیاد داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سطح توانمندی آمران به معروف و نهی از منکر را باید بالا ببریم.ما می‌خواهیم کسی که این کار را می کند گواهی نامه داشته باشد و بدانیم که شرایط لازم برای امربه معروف و نهی از منکر را به لحاط تخصصی، روانی و... دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز