خبرگزاری کار ایران

اعطای فرصت‌های مطالعاتی به دانشمندان جوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۷۹۸

مدیرعامل بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) از اعطای فرصت‌های مطالعاتی به دانشمندان جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی صفاری‌نیا، مدیرعامل بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، با اشاره به جوایز و فعالیت‌های این بنیاد گفت: توافق نامه جامعی بین بنیاد مصطفی (ص) و دبیرخانه کامستک منعقد شده است که برگزاری این جلسه از برکات و موهبات این توافقنامه است.

او افزود: بنیاد علم و فناوری مصطفی به عنوان حلقه واسط عمل می کند  وبا همکاری کامستک این فعالیت های بین المللی را در سطح جهان ادامه می دهد. ترویج توسعه علم و فناوری در کشورهای اسلامی، انتقال تجربیات دانشمندان اسلام در حوزه توسعه پایدار و ایجاد فرصت برای دانشمندان جوان زیر ۴۵ سال از مفاد تفاهم نامه است.

صفاری‌نیا ادامه داد: فرصت‌های تحقیقاتی به دانشمندان جوان ۶ تا ۱۲ ماه اعطا می‌شود تا در مراکز معتبر جهان دوره بگذرانند و هدف از این کار به اشتراک گذاشتن دستاوردها و حل مسائل کشورها با کمک سایر کشورهای اسلامی و ارتقای زیرساخت ها ی علمی است.

او تاکید کرد: ثبت نام متقاضیان این فرصت‌های مطالعاتی در سامانه بنیاد مصطفی (ص) صورت می گیرد و دوطرف تسهیلاتی را برای دانشمندان جوان فراهم می کنند. امیدواریم این فعالیت ها در احیای تمدن اسلامی موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز