خبرگزاری کار ایران

۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۷۰

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جان باختن ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۵۹۳ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از وبدا، از دیروز تا امروز (پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۹۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۱۹۸ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۵۰ نفر رسید. 

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۷۱ هزار و ۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین ۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. 

تاکنون ۵۲ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۶۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۹۵۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۹۴ هزار و ۸۳۵ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۷۹۲ دُز رسید. 

در شبانه روز گذشته ۱۱۰ هزار و ۶۹۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز