خبرگزاری کار ایران

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مرزبانان به مردم و مرزنشینان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۱۴

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: خدمات‌رسانی به ویژه تأمین امنیت برای مردم توفیق الهی است و مرزبانان به صورت شبانه روز در مرزها در حال خدمات‌رسانی به مردم و مرزنشینان هستند.

به گزارش ایلنا، سردار «احمدعلی گودرزی» با تبریک دهه امامت و ولایت، بر رسیدگی به مشکلات و معیشت کارکنان تأکید کرد و گفت: اهتمام جدی به امر معیشت کارکنان باعث تقویت انگیزه خدمتی و نشاط در اجرای ماموریت‌ها و حصول موفقیت‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حاضر در کشور مرهون شب زنده داری و از خودگذشتگی مرزبانان همیشه بیدار انتظامی کشور در سراسر مرزهای ایران اسلامی است، افزود: مرزبانان غیور بدون کوچکترین چشم‌داشتی، خالصانه و با تواضع کامل از مرزهای حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت و صیانت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور امنیت پایدار مرزهای کشور را قابل تحسین دانست و اظهار کرد: امنیت مرزها در شرایطی سخت و فداکارانه توسط مرزبانانی سخت کوش و متعهد در حال انجام است لذا آن‌ها کار بسیار مهم و حیاتی را انجام می‌دهند.

سردار گودرزی در ادامه به انجام اقدامات خوشایند سازی در محیط‌های خدمتی واحدهای مرزی تاکید کرد و گفت: خوشایندسازی از اولویت‌ها و راهبردهای ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا است و یکسان سازی در بحث بازسازی‌ها ویژه و مهم است.

وی خدمات‌رسانی به ویژه تأمین امنیت را برای مردم توفیق الهی دانست و اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای «مدظله العالی» مجموعه مرزبانی در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و مرزبانان به صورت شبانه روز در مرزها در حال خدمات‌رسانی به مردم و مرزنشینان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز