خبرگزاری کار ایران

ارائه ۸۰ هزار خدمت درمانی در سرزمین وحی/ حال عمومی زائران ایرانی خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۵۰

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: هیات پزشکی هلال‌احمر تا امروز، ۷۹ هزار و ۵۷۷ مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع در مکه و مدینه ارائه داده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سیدعلی مرعشی گفت: از روز ۲۶ خرداد همزمان با آغاز عملیات درمانی حج تمتع در کشور عربستان تا عصر روز گذشته پانزدهم تیرماه، ۷۹ هزار و ۵۷۷ مورد خدمت به زائران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره ارائه شده است.

مرعشی با اشاره به اینکه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال‌احمر در عربستان شامل ویزیت تخصصی، بستری اورژانس، نوار قلب، داخلی، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست قند و فشار خون، تزریقات، جراحی، داروخانه و امداد و انتقال و… بوده است، افزود: تا کنون ۱۷۳ مورد خدمات بستری، ۴۰۶۰ مورد خدمات پاراکلینیکی، ۱۵ هزار و ۵۱۳ مورد خدمات پرستاری و ۱۴۴۶ مورد خدمات انتقال و مددکاری به زائران ایرانی بیمار ارائه شده، همچنین ۲۷ هزار و ۴۵۷ مورد ویزیت در مطب‌ها و ۵۳۴۳ مورد ویزیت تخصصی به زائران ارائه شده است. 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران ادامه داد: در مجموع ۵۸ هزار و ۱۶۹ مورد خدمت به زائران در مکه مکرمه و ۲۱ هزار و ۴۰۹ مورد خدمت به زائران در مدینه منوره و در مجموع ۷۹ هزار و ۵۷۷ مورد خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع امسال ارائه شده است. 

مرعشی تاکید کرد: در حال حاضر ۲ زائر ایرانی در بیمارستان سعودی و ۲ زائر نیز در بیمارستان هلال‌احمر بستری هستند؛ حال عمومی زائران ایرانی خوب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز