خبرگزاری کار ایران

۶۷ هزار مورد خدمت درمانی به زائران ایرانی حج تمتع ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۳۸

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۶۷ هزار مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سیدعلی مرعشی گفت: از روز 26 خرداد همزمان با آغاز عملیات درمانی حج تمتع در کشور عربستان تا عصر روز گذشته سیزدهم تیرماه، 67 هزار و 291 مورد خدمت به زائران ایرانی در مکه و مدینه منوره ارائه شده است.

مرعشی با اشاره به اینکه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال‌احمر در عربستان شامل ویزیت تخصصی، بستری اورژانس، نوار قلب، داخلی، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست قند و فشار خون، تزریقات، جراحی، داروخانه و امداد و انتقال و ... بوده است، افزود: تا کنون 133 مورد خدمات بستری، 3309 مورد خدمات پاراکلینیکی، 13 هزار و 36 مورد خدمات پرستاری و 1244 مورد خدمات انتقال و مددکاری به زائران ایرانی بیمار ارائه شده، همچنین 23 هزار و 363 مورد ویزیت در مطب‌ها و 5032 مورد ویزیت تخصصی به زائران ارائه شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران ادامه داد: در مجموع 45 هزار و 883 مورد خدمت به زائران در مکه مکرمه و 21 هزار و 409 مورد خدمت به زائران در مدینه منوره و در مجموع 67 هزار و 291 مورد خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع امسال ارائه شده است.

مرعشی تاکید کرد: در حال حاضر 6 زائر ایرانی در بیمارستان سعودی و 5 زائر نیز در بیمارستان هلال‌احمر بستری هستند؛ حال عمومی زائران ایرانی خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز