خبرگزاری کار ایران

کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۶۳

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف کالای قاچاق از نوع البسه و کفش در انبار توشه راه آهن بندرعباس به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حشمت اله ملکی" در خصوص جزئیات مربوط به کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مقابله با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی، عوامل انتظامی پلیس راه آهن بندرعباس حین کنترل و  رصد محموله های پستی ارسالی از طریق انبار توشه راه‌آهن بندرعباس به مقصد تهران به یک محموله مشکوک می شوند.

وی افزود: با حضور نمایندگان اصل 25، کارشناسان حراست و نماینده تجزیه و مبادله اداره پست بندرعباس، محموله های پستی مورد بررسی قرار گرفت و 396 بسته حاوی 444 جفت انواع کفش اسپرت، 25 ثوب انواع البسه مردانه و سایر اقلام همگی تولید خارج از کشور و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: با اخذ دستور قضائی صاحب کالاها شناسایی و با تشکیل پرونده قضائی برای بررسی بیشتر تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان بندرعباس شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی در حوزه صنعت ریلی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز