خبرگزاری کار ایران

تجهیز و مرمت ۱۶۰ ایستگاه اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۹۴۵

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تجهیز و مرمت ۱۶۰ ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه ضمن اشاره به آغاز فصل تابستان و اهمیت توجه شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی اعلام کرد: در محدوده دارالولایه شهر تهران، به دلیل حجم بالای ترافیک ومراجعات پر تراکم، تجهیز و تعمیر ایستگاه‌های اتوبوس بایستی به صورت مستمر انجام شود.

او افزود: با توجه به فرسودگی این ایستگاه‌ها، توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۱۱ بیش از ۱۶۰ ایستگاه شامل BRT و معمولی تجهیز و مرمت شد.

موسوی افزود: در این اقدام، ساخت سازه ایستگاه، رنگ آمیزی، نصب سایه بان، مرمت و تعویض نرده ها، نصب شیشه و سایر خدمات در نظر گرفته شد و طی چند مرحله اصلاحات انجام شد.

شهردار منطقه۱۱ تهران خاطر نشان کرد: پیش از این، عملیات خط کشی و اصلاح آسفالت برخی ایستگاه‌ها نیز با مشارکت دو معاونت فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک این منطقه آغاز شده بود و تا کنون نیز ادامه دارد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در انت‌ها خاطر نشان کرد: طی بازدید‌های میدانی و کسب اطلاعات از شهروندان، موارد نواقص فیزیکی موجود در فضای بهره برداری از حمل و نقل عمومی احصا می‌شود و به مرور زمان با برنامه ریزی مشخص مرتفع خواهد شد که تا کنون موفق به تجهیز و مرمت۱۶۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه۱۱ شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز