خبرگزاری کار ایران

سردار حاجیان اعلام کرد:

فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۹۳

در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی صددرصدی پلیس و فعالیت گشت‌های ویژه در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «مهدی حاجیان» بیان داشت: پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری‌ها جهت تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم، حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تأمین امنیت شهروندان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح محلات فعال هستند وامکانات وتجهیزات لجستیکی وپشتیبانی نیز در اختیار مردم ونهادهای خدمات رسان قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه‌پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و افزایش بار روانی برای شهروندان فهیم استان می‌کنند، مرتکب جرم شده‌اند و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها یا دیگر مکان‌ها از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیرهای عبور و مرور خودداری کرده و در صورت هرگونه نیاز به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس خدمتگزار خود در تماس باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز