خبرگزاری کار ایران

۱۰ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت درخواست مددجویان بهزیستی برای معافیت از تعرفه آب، برق و گاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۲۹

آخرین مهلت ثبت درخواست خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برای بهره‌مندی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز تا حداکثر ۱۰ تیرماه تمدید شد؛ براین اساس فردا آخرین مهلت ثبت این درخواست در پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی است.

به گزارش ایلنا، براساس بند ک تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ «وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظف هستند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را بگونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم‌مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور برابر صفر، تعیین شود». 

بر این مبنا خانوارهای تحت پوشش باید حداکثر تا جمعه (۱۰ تیرماه) به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور به نشانی https://sam.behzisti.net مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 

در این راستا نیز در صورت وجود سوالات، مشکلات و ابهامات برای همکاران و متقاضیان تحت پوشش، افراد می‌توانند به سامانه تیکتینگ https://ticketing.behzisti.gov.ir مراجعه کنند. 

اما براساس راهنمای سامانه پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی، برای ثبت‌نام و ورود به سامانه که از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود، مددجویان می‌توانند با وارد کردن مشخصات موردنیاز و ورود در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به سامانه اطلاعات مددجویان سازمان بهزیستی منتقل شوند. این سامانه شامل ثبت اطلاعات محل سکونت، اطلاعات خانوار و ثبت درخواست‌های افراد است. 

گام سوم ثبت درخواست بوده که شامل بهره‌مندی از تخفیف قبض آب، برق و گاز، تغییر آدرس/تمدید اجاره و تغییر بعد خانواده است که بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی و محل سکونت، کاربر می‌تواند نسبت به ثبت درخواست بهره‌مندی از تخفیف قبوض یا تغییر آدرس و بعد خانوار اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز