خبرگزاری کار ایران

امکانات ورزشی شهر تهران کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۱۲

رئیس شورای شهر تهران گفت: بازگرداندن نشاط در میان نوجوانان، سالمندان و معلولان هدفی است که شهرداری تهران در قالب ورزش محلات پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در آیین افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران گفت: شما جوانان و نوجوانان عزیز با شور و نشاط جوانی خودتان ورزش محلات را ایجاد کرده‌اید و امیدواریم ورزش شهر تهران را در جایگاه والایی قرار دهید. 

او افزود: هرچند امکانات ورزشی شهر تهران کافی نیست، اما شهرداری سعی کرده از همین امکانات استفاده کرده به سلامتی شهروندان فکر کند. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: جوانان ورزشکار اخلاق مداری و جوانمردی را سرلوحه خود قرار دهند کما اینکه شهر تهران جوانمردان و قهرمانان زیادی دارد. 

وی بیان کرد: قهرمان و جوانمرد اسطوره‌ای شهر تهران جهان پهلوان تختی است که می‌تواند الگوی اخلاق ورزشی ورزشکاران شود. 

همچنین محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی شهرداری نیز در آیین افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران (قهرمان شهر) گفت: در دوره جدید مدیریت شهری سعی کرده‌ایم تا در اولین تابستان قرن در خدمت شما باشیم. 

وی افزود: در این جشنواره به سه رویکرد خانواده، بانوان، نوجوانان و معلولان و سالمندان تاکید داریم و در رویکرد خانواده گذران اوقات فراغت سالم خانواده‌ها با حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی مد نظر بوده است و ایجاد فضایی برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت برای بانوان، دختران و مادران از جمله اهداف مدیریت شهری در جشنواره اوقات فراغت است. 

بنا بر اعلام سایت شهر، توکلی زاده یادآور شد: همچنین بازگرداندن نشاط در میان نوجوانان، سالمندان و معلولان هدف دیگری است که شهرداری تهران در قالب ورزش محلات پیگیری می‌کند و در بحث قهرمان شهر در کنار سایر کلانشهرهای کشور به این نتیجه رسیدیم تا نخبگان ورزش محلات را به عنوان قهرمانان شهر پیدا، انتخاب و معرفی کنیم. 

به اعتقاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای ورزشی در سطح محلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز