خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل دستبرد به چادر‌های اسکان زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۳۴

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سارقی که به چادرهای اسکان زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دستبرد می‌زد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از چادرهای اسکان مسافران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ تحقیق خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخصات ظاهری سارق شناسایی شد، افزود: پس از پوشش دهی کامل نقاط احتمالی حضور سارق، شب گذشته سارق قبل از وقوع سرقت در حال پرسه زنی مشاهده و بلافاصله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و شروع تحقیقات پلیسی متهم به سرقت از چادرهای اسکان مسافران در اطراف حرم معترف و تاکنون ۱۱ مال باخته شناسایی شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در پایان از مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خواست از تخلیه کامل و ترک چادر حتی الامکان خودداری کنید و در هر ساعتی از شبانه روز به محض دیدن افراد مشکوک در کنار یا داخل محل‌های اسکان مراتب را فوراً به ایستگاه‌های پلیس یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز