خبرگزاری کار ایران

با همه‌گیری جهانی موادمخدر روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۲۷

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: با یک همه گیری جهانی موادمخدر روبرو هستیم که فرزندان و هم میهنانمان را تهدید می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ محمد جمالو صبح امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: در سال ۱۹۸۷ کنفرانس بین‌المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در شهر وین تشکیل شد و در آن کنفرانس مصوب شد که ۲۶ ژوئن سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر نامگذاری شود و کشورها نیز متعهد شوند تا فعالیت‌هایی را در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به طور جدی انجام دهند.

وی افزود: با یک اپیدمی جهانی موادمخدر روبرو هستیم که فرزندان و هم میهنانمان را تهدید می کند، در واقع در این اپیدمی همه کشورها درگیر آن هستند.

معاون کاهش تقاضا ستاد ادامه داد: ما با تغییر و گسترش انواع مواد مخدر در جهان مواجهیم، به طوریکه ۱۹۸ میلیون نفر در دنیا حداقل یک بار به مواد کانابیس الوده شده اند.

جمالو بیان داشت: در حوزه مبارزه با موادمخدر اقدامات بینظیری در کشور انجام شده است و جمهوری اسلامی ایران بارها از سوی سازمان ملل تقدیر شده است.

وی اظهار داشت: طی سال‌های مبارزه با موادمخدر، ۴ هزار نفر از جوانان این مرز و بوم جان خود را در مسیر مبارزه و برای نجات جامعه بشری تقدیم کرده‌اند، لذا کارهای بزرگی شده است اما باید این اقدامات گسترش یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز