خبرگزاری کار ایران

محکومیت ۱۷۷ میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۹۳

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت ۱۷۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان ۴۰۶ هزار لیتر سوخت در ۶ پرونده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی گفت: با دریافت گزارش از فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قشم در مورد کشف ۵۲ هزار لیتر سوخت در یک فروند شناور، گزارش مذکور در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز قشم رسیدگی و پس از احراز تخلف، متهم علاوه بر ضبط کالا و وسیله نقلیه به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال به‌عنوان جزای نقدی محکوم شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان همچنین از دریافت گزارش قاچاق ۳۲ هزار لیتر سوخت در یک دستگاه تریلر از سوی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صدور حکم به ضبط کالا و پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال جزای نقدی خبر داد.

به گفته ممیزی، در پرونده دیگری قاچاقچی ۲۱ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی پایگاه دریابانی قشم دستگیر و پس از رسیدگی به پرونده در تعزیرات، حکم به ضبط کالا و وسیله نقلیه و پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال جزای نقدی برای متهم صادر شد.

وی با اشاره به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در مورد کشف ۱۸۳ هزار و ۶۸۳ لیتر سوخت در یک جایگاه سوخت، گفت: متهم این پرونده پس از رسیدگی و احراز تخلف به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ممیزی اظهار داشت: متهم پرونده ۵۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با گزارش دریابانی بندرعباس به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرعباس احضار و پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: در پرونده دیگری عامل قاچاق سه دستگاه پمپ متحرک سوخت کارگاهی خودرو، یک دستگاه موتور برق، ۶۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز قشم رسیدگی به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز