خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

رسیدگی به پرونده "تخلفات حادثه متروپل" در آستانه اتمام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۲۹

دادستان کل کشور با اشاره به پرونده حادثه متروپل گفت: در دادگستری خوزستان پرونده تخلفات در حال رسیدگی و در آستانه اتمام است اما در خصوص خسارات وارده و تلفات انسانی، بررسی ها در حال انجام است و پیگیری می کنیم که حقوق افراد در این حادثه رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید به گونه ای هدایت شوند که متناسب با امکانات درخواست داشته باشند، اظهار کرد: ما محدودیت هایی در بخش‌های مختلف داریم و مردم باید بر اساس این محدودیت ها مطالبات خود را مطرح کنند و اگر این مطالبات به حق باشد وظیفه داریم آن را در دستور کار قرار دهیم.

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه حمل و نقل یکی از حقوق عامه است، تصریح کرد: با حساب سرانگشتی می توان دید که در مترو کار بسیار خوبی انجام شده و ببینید از کجا به کجا رسیده ایم. قطعا مشکلاتی وجود دارد اما متناسب با امکانات، باید مطالبات مطرح شود هرچند این مساله به این معنا نیست که مسئولان امر به دنبال رفع مشکلات نباشند.

وی یادآور شد: زندان تهران در کرج است. زندان باید در استان تهران باشد چرا که از لحاظ تردد و مشکلات حقوقی با مسائلی روبه رو هستیم.

منتظری با اشاره به انتشار اسامی ساختمان های ناایمن تصریح کرد: انتشار این اسامی اقدام درستی نیست چون اینکه بگوییم چه تعداد ساختمان در حال ریزش هستند، باعث التهاب در جامعه می شود. انتشار هر چیزی به مصلحت نیست.

وی همچنین تصریح کرد: شفاف سازی اتفاق خوبی است اما در شهر تهران مسائلی وجود دارد که مسئولان باید بدانند و پیگیری کنند. مهم این است که مسئولان بی تفاوت نباشند و مطالبات را دنبال کنند.

دادستان کل کشور گفت: باید حقوق مردم را محترم بشماریم اما در بیان مسائل، نباید به گونه ای عمل شود که توقعاتی از سوی مردم ایجاد شود و مسئولان نتوانند آن را برآورده کنند. این باعث می شود نتوانیم تمام مطالبات را تأمین کنیم چون قطعا این شرایط وجود ندارد که تمام مطالبات تأمین شود.

وی افزود: رسانه ها باید فرهنگسازی کرده و این تفهیم را انجام دهند که این چنین نیست که مسئولان بتوانند در زمان کوتاه، مطالبات آنها را به نتیجه برسانند.

منتظری با اشاره به پرونده حادثه متروپل تصریح کرد: در دادگستری خوزستان پرونده تخلفات در حال رسیدگی و در آستانه اتمام است اما در خصوص خسارات وارده و تلفات انسانی، بررسی ها در حال انجام است و پیگیری می کنیم که حقوق افراد در این حادثه رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز