خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۶۶

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل خرید و فروش سلاح شکاری غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری کشف شد.

به گزارش  ایلنا، سرگرد «محمد زیدی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر هفته جاری اخباری در خصوص خرید و فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی به دست ما رسید که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامت فنی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم در حوالی «کیانشهر» تهران شناسایی و در عصر روز دوم خرداد کاه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پس از جندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام متهم را در حالی که قصد داشت مخفیگاهش را ترک کند دستگیر کردند.

زیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سایر الات و اداوت مربوطه کشف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان به مخاطره اندازند به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز