خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور دانشجویان مطرح کرد:

استانداردسازی و تجهیز خوابگاه‌ها از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۷۶

معاون وزیر علوم ورئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان گفت: استانداردسازی و تجهیز خوابگاه‌ها از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور در سفر یک روزه به اصفهان و حضور در مراسم معارفه و تودیع ریاست دانشگاه هنر اصفهان، به همراه رئیس جدید دانشگاه از خوابگاه‌های دانشجویی دختران صبا و پسرانه جماله و وزیر بازدید بعمل آورد. 

در این بازدید که از بخش‌های مختلف خوابگاه‌ها صورت گرفت، رئیس سازمان امور دانشجویان از نزدیک با امکانات و مشکلات و کمبودهای این خوابگاه‌ها آشنا شد و برای رفع مشکلات آن نقطه نظراتی ارائه کرد. 

هاشم داداش‌پور در این بازدید، استانداردسازی و تجهیز خوابگاه‌ها را از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه عنوان کرد و گفت: دانشجویان غیر بومی زندگی‌شان بعد از کلاس‌های درسی در همین خوابگاه‌ها سپری می‌شود و از دو سال تا ده سال سکونت خوابگاهی دارند و ضرورت دارد با تلاش دانشگاه و مسوولان استان و دولت و خیرین و مشارکت خود دانشجویان این خوابگاه‌ها به محلی امن و راحت برای مطالعه و استراحت و زندگی تبدیل گردند. 

خوابگاه صبا با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ دانشجو اختصاص به شرکت توانیر دارد و بصورت توافقی و موقت در اختیار دانشگاه هنر است و در حال حاضر ۲۰۰ دانشجو اسکان دارند و پیش بینی می‌شود در سال جدید به ۴۵۰ نفر افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز