خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبر داد:

اجرای طرح صاعقه یک در مرزهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۰۹

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ازموفقیت مرزبانان و کشف 19 قبضه سلاح شکاری و جنگی در اجرای طرح عملیاتی صاعقه یک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله دوم طرح اطلاعاتی و عملیاتی خلع سلاح در سال 1401 صاعقه یک، مرزبانان هنگ مرزی خوی و سردشت با اشراف اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی دقیق و هدفمند، توانستند محل اختفاء سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کنند.

وی افزود: مرزبانان طی چند رشته عملیات جداگانه با رعایت جوانب امنیتی و رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از چند منزل تحت کنترل، 17 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، 2 قبضه کلت کمری و 35 عدد مهمات مربوطه را کشف کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 3 متهم در این رابطه دستگیر شدند، اظهار داشت: با انتقال سلاح ها به یگان، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهمان به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در همین راستا مرزبانان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" تمام تلاش و همت خود را برای مبارزه با قاچاق سلاح به کار خواهند گرفت و لحظه ای در این زمینه غفلت نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز