خبرگزاری کار ایران

تداوم خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۷۸

سازمان هواشناسی از تداوم خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور تا اواسط هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، طی سه روز آینده در خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی واقع در استان‌های گرگان و سمنان همچنین در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

علاوه بر این امروز ( پنجشنبه ۱۹ خرداد) در نوار شرقی کشور و طی روز جمعه ( ۲۰ خرداد) در برخی نواحی استان‌های واقع در زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران و همچنین اصفهان و فارس افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

روز شنبه (۲۱ خرداد) در برخی نواحی مرکز، جنوب و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد و در سیستان و بلوچستان افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود و خلیج فارس مواج خواهد بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه ( ۲۲ و ۲۳ خرداد) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان رضوی و همچنین جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا (۲۰ خردادماه) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در بعداز ظهر با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۲۱ خردادماه) صاف و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ خردادماه) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز