خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

جزئیات برگزاری «دوره منش استادی» برای اساتید نواستخدام

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۷۷

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی گفت: طرح منش استادی قرار است در دو مرحله انجام شود؛ مرحله اول بصورت کشوری در مشهد مقدس و به مدت حدود سه هفته و مرحله دوم بصورت مستمر در استان‌های مربوط به اساتید برگزار خواهد شد.

«محمد خلج امیرحسینی» معاون وزیر علوم و رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره به تعویق افتادن ثبت‌نام در فراخوان جذب که قرار بود، اردیبهشت ۱۴۰۱ انجام شود، گفت: درباره فراخوان اردیبهشت ماه منتظر تخصیص ردیف استخدامی از طرف سازمان امور استخدامی هستیم و قول همکاری داده‌اند و پیگیر هستیم تا در اسرع وقت فراخوان به جریان بیفتد. 

خلج امیرحسینی درباره اظهارات وزیر علوم در رابطه با برگزاری دوره منش استادی برای هیئت علمی جدید و شرایط آن اظهار کرد: طرح منش استادی به مراحل نهایی خود رسیده است. البته مجری اصلی آن معاونت فرهنگی وزارت است. 

او تصریح کرد: این طرح قرار شده است در دو مرحله انجام شود؛ مرحله اول بصورت کشوری در مشهد مقدس و به مدت حدود سه هفته و مرحله دوم بصورت مستمر در استان‌های مربوط به اساتید برگزار خواهد شد.قرار است نکات اساسی که دانستن آن‌ها برای یک عضو هیئت علمی نواستخدام مفید و راهگشا است ارائه شوند و به سوالات و ابهامات آن‌ها نیز پاسخ داده شود. 

خلج امیرحسینی در مورد هدف این طرح توضیح داد: هدف اصلی این طرح آمادگی هر چه بیشتر اساتید نواستخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر و شایسته‌تر با دانشجویان است. 

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی در پاسخ به سوالی درباره دستور وزیر علوم به‌ عدم نیاز شرکت نخبگان در فراخوان جذب بیان کرد: در حال حاضر نخبگان با شرکت در فراخوان تسهیلاتی همچون ردیف استخدامی تخصیصی و معافیت از کارت پایان خدمت دارند. موضوع‌ عدم نیاز به فراخوان یا فراخوان مستقل در حال بررسی و طی روال قانونی است. البته در این مورد بنیاد نخبگان هم تلاش‌هایی مستقل دارد که می‌تواند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز