خبرگزاری کار ایران

شرکت شهر سالم به مناسبت نخستین روز بدون فوتی بر اثر کرونا پیام صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۷۳

مدیرعامل شرکت شهر سالم به مناسبت نخستین روز بدون فوتی بر اثر کرونا از آغاز پاندمی در ایران پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، امیر نور محمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم به مناسبت نخستین روز بدون فوتی بر اثر کرونا از آغاز پاندمی در ایران پیامی را صادر کرد. 

متن پیام وی به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

ان مع العسر یسرا

بیش از ۲۷ ماه است که هم‌وطنان ما روزانه با آمارهای بیش و کم ابتلاء و فوت بر اثر ویروس منحوس کرونا مواجه‌اند و اکنون به لطف خداوند و برکت همت مردمی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون سراسری و فداکاری کادر درمان امروز برای نخستین بار از آغاز رسمی ورود کووید به ایران، آمار مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری به صفر رسیده است. 

این دو سال و اندی، تجربه ذی‌قیمتی برای سیاست گذاران و سیستم مدیریت شهری و نظام درمان کشور در بر داشت که باید با ثبت و تحلیل علمی آن درس‌آموخته‌های آن استخراج و به‌کار گرفته شود. 

در این روز مبارک، خاطره همه بیمارانی که بر اثر این ویروس جان به جان‌آفرین تسلیم کردند را گرامی می‌داریم. به ویژه یادی می‌کنیم از شهدای مدافع سلامت که آسایش امروز ما حاصل ایثار و از جان‌گذشتگی ایشان است. 

همچنین مایلم این روز مهم را به همکارانم در درمانگاه‌ها و ستاد شرکت شهر سالم که در همه جبهه‌های مقابله با کرونا فعال بودند و صحنه‌های خاطره‌انگیزی را به یادگار گذاشتند، تبریک عرض کنم و یاد سه شهید مدافع سلامت این شرکت، دکتر مهدی وریجی، دکتر افسانه بیگدلی و رضا محرمی را گرامی بدارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز