خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۹۲

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به دختران متدین و فرهیخته این سرزمین و به ویژه دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حمید طریفی حسینی به شرح زیر است:

یکم ذی القعده سال ۱۳۷ هجری، در خانه امام موسی کاظم (ع) دختری به نام فاطمه معصومه (س) پا به عرصه وجود نهاد و در فضایی آراسته به فضائل اخلاقی و تحت تعلیم و تربیت پدر و برادر گرامی شان امام رضا (ع) رشد کرد. او از موقعیت تالی معصوم برخوردار شد و اینگونه هشتمین پیشوای شیعیان آن حضرت را «معصومه» لقب داد.

حضرت فاطمه معصومه (س) دارای مقام بندگی و پرهیزگاری و فضیلت علمی و صاحب روایات بسیاری است و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ی انسان‌ها به‌ویژه دختران عالم است تا با تأسی به شیوه‌ی زندگی و سیره‌ی عملی آن حضرت‌ به سعادت دو جهان نایل آیند. دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل‌های آینده گام بر می دارند.

هم چنین فاصله میان ولادت حضرت معصومه (س) تا تولد امام هشتم (ع)، دهه کرامت نامیده شده است تا ارزش وجودی آن خوبان را همگان دریابند. این دهه‌ مبارک یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام است.

اینجانب فرارسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) را به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت و دختران متدین و فرهیخته این سرزمین و به ویژه دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه تبریک عرض نموده و برای این عزیزان تندرستی و شادکامی و توفیقات روز افزون را مسألت می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز