خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بازنشستگی پیش از موعد نداریم/ پیش دفاع دکتری حذف نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۳۲

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اهمیت توجه به استاندارد و کیفیت مدارک دانشگاهی تاکید کرد که پیش دفاع مقطع دکتری حذف نمی‌شود.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه درمورد بازنشستگی پیش از موعد برخی اساتید و درباره تایید یا تکذیب این مسئله گفت: ما بازنشستگی پیش از موعد نداریم. تامین اجتماعی قاعده‌ای دارد که ما هم در همان راستا اقدامات بازنشستگی اساتید را انجام می‌دهیم.

او افزود: بازنشسته شدن پیش از موعد مقرر باید به درخواست استاد باشد پس ما چنین امکانی را نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حذف پیش دفاع دکتری گفت: خیر. این امر خیلی جدی ادامه دارد.

طهرانچی تصریح کرد: مگر کار استاندارد را حذف می‌کنند؟ ما باید طرفدار استاندارد و کیفیت باشیم. دانشگاه آزاد با افتخار از مدرکش صیانت می‌کند. این صیانت از مدرک دکتری است که مردم بابت آن پول می‌پردازد پس باید معتبر باشد. ما به نمایندگی از کسانی که ما را امانت‌دار در نظام آموزش عالی می‌دانند و برای اینکه به مدرکی که به آنها می‌دهیم افتخار کنند، در دکتری پیش دفاع داریم.

او خاطرنشان کرد: پیش دفاع دکتری برای سخت گیری و هیچ چیزی دیگری نیست بلکه می‌خواهیم کارمان استاندارد باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز