خبرگزاری کار ایران

تبدیل پژوهش سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۴۹

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مشهد بر لزوم تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی کاظمی در سفر به خراسان رضوی و در حاشیه بازدید از فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی پژوهش‌سراها و مرکز رشد و کارآفرینی استان در نواحی ۳و ۵ مشهد، بر لزوم تبدیل پژوهش‌سراها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی تاکید کرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش افزود: در راستای افزایش بهره‌وری و خروجی‌های ملموس و عینی، توجه به آموزش‌های موثر در محیط‌های جذاب یادگیری، از دغدغه‌های مهم معاونت آموزش متوسطه است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: زمان محدود است و ما باید در راستای محقق کردن سند تحول بنیادین، برای اجرایی کردن ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیشتر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در پژوهش‌سراها باید هدفمند باشد زیرا راه ورود به دنیای خلاقیت از مسیر پژوهش‌سراها می‌گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز