خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره نوسازی ناوگان «اورژانس تهران»/ تدوین طرح استفاده از نیروهای داوطلب در اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۸۵

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه اعتباراتی در بودجه امسال برای نوسازی ناوگان اورژانس در نظر گرفته شده است، گفت: در حال تدوین طرحی برای استفاده از نیروهای داوطلب در سازمان اورژانس هستیم.

سید یحیی صالح طبری رییس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ناوگان اورژانس تهران فرسوده است، گفت: در بودجه امسال اعتباری برای نوسازی ناوگان مشخص شده است.  

وی ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از این بودجه آمبولانس های مورد نیازمان را تامین کنیم و این آمبولانس ها زودتر به چرخه عملیات ما وارد شوند. 

رییس اورژانس تهران درباره استفاده از نیروهای داوطلب در اورژانس تهران تصریح کرد: در همه دنیا در سازمان‌های امدادی یک سری افراد به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند. ما در اورژانس هم می‌توانیم از تخصص افراد متخصص داوطلب استفاده کنیم.

صالح طبری ادامه داد: ما به افراد داوطلبی که در این زمینه متخصص هستند آموزش های لازم را ارائه می دهیم و بر مبنای این آموزش ها از این افراد داوطلب نیز در اورژانس استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرایی شدن این طرح هستیم، خاطرنشان کرد: البته این موضوع هنوز عملیاتی نشده و طرح آن در حال حاضر تهیه و در حال بررسی های نهایی است و پس از نهایی شدن تمام موارد و موازین و قانونی شدن تمام مراحل آن انشالله عملیاتی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز