خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

گودهای رها شده را دریابیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۲۷

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی طی تذکری درخصوص گودهای رها شده در سطح شهر تهران گفت: لازم است که به گودهای رها شده توجه شود، چراکه رفع این گودها سخت و پیچیده است.

به گزارش ایلنا، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در شصت و پنجمین جلسه شورا، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها درپیش است گفت: شاید مفهوم این سخن این باشد که عرصه های سخنتی در پیش است و هم فرصت های فتح و پیروزی در مقابل ماست و همچنین تذکری به همه ماست که اگر روزی خرمشهر آزاد شد و به این سرزمین بازگشت، روزی بود که سپاه دشمن از طرف همه قدرت ها با همه امکانات حمایت می شد. این جنگ تمام عیار کفر علیه حق بود اما رشادت ها و اخلاص ها و ایثارها ثمره ای جز پیروزی نداشت. امیدوارم که امروز که قدرت و توان کشور ما در عرصه نظامی، علمی و... در شرایطی قابل قبول است و با برترین های دنیا مقایسه می شود، بتوانیم سایر مشکلات کشور را با یک همت و عزم جهادی برطرف کنیم و در این راه از روح شهید صیاد خدایی استمداد می طلبم.

 
او در ادامه طی تذکری درخصوص گودهای رها شده در تهران گفت: رفع مشکل گودهای رها شده کاری بسیار پیچیده و سخت است چراکه درگیر مسائل مهندسی، حقوقی، اقتصادی و اجتماعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز