خبرگزاری کار ایران

یک انتصاب در سازمان حفاظت محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۳۸

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی رضا انجم شعاع را به عنوان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم علی سلاجقه خطاب به شعاع آمده است: «با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب عالی به سمت «معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فسادستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیق آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، رضا انجم شعاع دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی و دکتری مدیریت استراتژیک است. 

وی سابقه ۱۹ ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل دارد و جانباز ۵۵ درصد جنگ تحمیلی است.

از جمله مسوولیت های اجرایی انجم شعاع می‌توان به ۱۱ سال حضور در معاونت‌های مختلف وزارت نیرو، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسکن و شهرسازی، جانشین معاون برنامه ریزی و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، سرپرست استانداری گلستان، معاون عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان، مدیرکل دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان جنگلها و مراتع کشور و مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز