خبرگزاری کار ایران

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ قلب توسعه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۱۷

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش معتقد است این سازمان قلب توسعه کشور است و موتور محرکه این قلب، کارشناسان و پژوهشگران این سازمان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این مراسم صبح امروز در مدرسه دارالفنون با حضور مدیران، کارشناسان و پژوهشگران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و ۳۱ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ این سازمان برگزار شد. 

این برنامه با خیر مقدم علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش آغاز شد؛ وی با اشاره به نامگذاری این ایام به عنوان هفته معلم و اشاره به شهادت شهید مرتضی مطهری و جایگاه والای آثار این شهید بزرگوار؛ گفت: اگر می‌خواهیم آینده جامعه‌ای را بدانیم باید معلمان و نظام تعلیم و تربیت آن جامعه را بررسی کنیم. 

وی افزود: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قلب توسعه کشور است و موتور محرکه این قلب، کارشناسان و پژوهشگران این سازمان هستند.

محبی داشتن برنامه‌ریزی دقیق، نقشه جامع و راهبردی؛ تلاش مستمر و جهادی؛ ارزشیابی، رصد، پایش و بهبود مستمر را سه رکن اصلی برای بروز رخ دادهای مهم عنوان کرد. 

در ادامه این مراسم  غلامرضا حاجی حسین نژاد در خصوص نقش جایگاه معلمان در حوزه تعلیم و تربیت سخنرانی کرد. 

اجرای سرود توسط دانش آموزان مدارس باقرالعلوم و علامه مجلسی منطقه ۱۴ تهران، بخش دیگر این برنامه بود. 

حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم برگزاری مراسم‌هایی از این دست را بهانه‌ای برای تحکیم انس و الفت همه نقش آفرینان سازمان با هم دانست و با تشبیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مثابه یک خانواده همدل و همراه، بیان کرد: حسن ظن و حس مثبت باعث پیشرفت در امور اداری و تسهیل کننده و انگیزش بخش نظام ارتباطات انسانی است. 

وی برگزاری چنین نشست‌های صمیمانه را موجب هم افزایی و تعمیق حس تعلق سازمانی دانست و با تاکید بر کارشناس محور بودن این سازمان یادآور شد: بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه سازمانی هستند و با توجه به وظایف و ماموریت‌های جدید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و تجارب انباشته گرانبهای این عزیزان، پیشکسوتان باید در صدر کمک به رویش نگاه جدید و تحول اساسی در این سازمان باشند. 

در پایان این مراسم از ۳۱ کارشناس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی که در سال ۱۴۰۰ به کسوت بازنشستگی نائل شدند، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز