خبرگزاری کار ایران

برپایی غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۹۹۸

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن پربایی غرفه اطلاع‌رسانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب، با استقرار تجهیزات مورد نیاز، اقدامات مربوط به نظافت و نگهداشت محوطه نمایشگاه را برعهده دارد.

به گزارش ایلنا، شادی مالکی معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق این سازمان گفت: در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب، سازمان مدیریت پسماند با برپایی غرفه جهت ارائه آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست، حضور کارشناساسان آموزش و اطلاع‌رسانی در دو شیفت کاری، اجرای نمایش و سرود با مضمون آموزش مدیریت پسماند و برپایی ایستگاه کتابخوانی و اطلاع‌رسانی پسماند در کنار مخاطبان این دوره از نمایشگاه خواهد بود. 

وی بیان کرد: همچنین، این سازمان با توزیع ۴۰۰ عدد مخازن تفکیکی در نمایشگاه و استقرار دستگاه‌های خوددریافت پسماند خشک، شهروندان را به تفکیک پسماند در مبدا تولید تشویق می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، مالکی در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت نیروی خدماتی در این دوره از نمایشگاه گفت: به منظور نگهداشت مطلوب محوطه نمایشگاه، ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در دو شیفت کاری مشغول به فعالیت خواهند بود و تمامی امور مربوط به تفکیک اصولی پسماندها، نظافت و نگهداشت نمایشگاه را به منظور کسب رضایت حداکثری شهروندان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز