خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۹۰

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت بزرگراه نواب پایین‌تر از میدان ۹ دی، خیابان آزادی از شهیدان، بزرگراه زین‌الدین از هنگام و حکیم از کاشانی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید رنجبر درخصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ اظهار کرد: در مسیر بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران قبل از گفتگو تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین‌الدین از هنگام، بزرگراه بابایی از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از پایین‌تر از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای ترافیک هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: در محدوده جانبازان در هر دو مسیر و میدان سبلان ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز