خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری به ادعای ساختگی بودن ضرب‌وشتم شهردار ناحیه منطقه ۱۹ پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۸۶

عضو شورای شهر تهران درباره ادعای ساختگی بودن ماجرای ضرب و شتم شهردار ناحیه سه شهرداری منطقه ۱۹ گفت: اگر فرضیاتی که مطرح می‌شود واقعا وجود داشته باشد، این فرد شایستگی پذیرش مسئولیتی را ندارد و باید به سلامتی روان او تردید کرد، از همین رو باید بررسی‌ها دقیق‌تر انجام شود و بعد راجع به آن اظهارنظر قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته تصاویری از مجروح شدن شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران منتشر شد که به گفته عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران این اتفاق در جریان مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز بوده است.او در توضیح جزئیات این حادثه اعلام کرد «سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از شهرداران شاخص نواحی است.»

علیرضا زاکانی، شهردار تهران نیز در واکنش به این اقدام ضمن حضور در منزل شهردار ناحیه سه و عیادت از او در توییتی بر پیگیری مجازات عاملان تاکید کرد و گفت: «این حوادث عزم ما را در اجرای قانون و مبارزه با فساد استوارتر خواهد کرد.» 

اعضای شورای شهر تهران نیز به این حادثه واکنش دادند. علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در توییتی در واکنش به این حادثه نوشت: «شما گردن کلفتان قانون‌شکن پشتتان به کجا گرم است که می‌زنید و می‌درید و…!؟ قانون گردن شما را…» 

مهدی پیرهادی، دیگر عضو شورای شهر تهران نیز خواستار حمایت ویژه شهرداری تهران از پرسنل متعهد خود شد و در دیدار با شهردار ناحیه سه گفت: «شورای شهر از پرسنل خدوم، سلامت و زحمت کش شهرداری تهران که در انجام وظایف خود در جهت حفظ سلامت و ایمنی مردم متعهد هستند قاطعانه حمایت می‌کند. با دستور شهردار تهران و پیگیری‌های صورت گرفته به زودی اشرار و قمه‌کشان نتیجه این قبیل اقدامات خود را خواهند دید و گزارش آن به مردم عزیزمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.» 

در عین حال در فضای مجازی ادعاهایی مبنی بر ساختگی بودن این حادثه مطرح شد. ادعایی که از سوی یک منبع آگاه تایید و اعلام شد که وی در گذشته نیز سابقه انجام چنین کاری را داشته است. 

سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به ادعای ساختگی بودن این حادثه اظهار کرد: «اینکه عده‌ای سعی می‌کنند ماجرا را ساختگی نشان دهند غیر از اینکه از پیچیدگی ساخت و ساز در تهران و به ویژه در منطقه خلازیر چقدر اطلاع دارند و می‌توانند برای انتشار دروغ و جلوگیری از انتشار حقیقت هزینه کنند چیز دیگری را نشان نمی‌دهد. فیلم‌ها و عکس‌ها گواه آسیب دیدگی جدی ایشان است و آقای هاشمی نیز در پاکدستی و تعهد در کار در منطقه مشهور هستند.» 

در انتظار شنیدن خبر دقیق‌تر از مراجع رسمی‌ هستیم

«علی اصغر قائمی» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به تداوم اظهارنظرها و ادعاها مبنی بر ساختگی بودن این حادثه گفت: ویدئوهایی از این ماجرا دیده‌ام که ایشان در درمانگاه بوده‌اند و سرشان بخیه خورده است و به نظر نمی‌رسد صحنه‌سازی بوده باشد. چه کسی حاضر است به سر خود بخاطر صحنه‌سازی اینگونه آسیب بزند؟ 

او ادامه داد: مواردی که می‌گویید را من هم در فضای مجازی خواندم، بیانیه رسمی آقای محمدخانی، سخنگوی شهرداری و توییت آقای شهردار را هم دیدم و ما منتظریم که خبر دقیق‌تری را از مراجع رسمی‌تر بشنویم. چرا که صدا و سیما نیز این خبر را به صورت زیرنویس پخش کرده است و وقتی از صدا و سیما خبری پخش می‌شود به صحت آن می‌شود اطمینان پیدا کرد. 

آیا حمایت جانبدارانه شهرداری از شهردار ناحیه منطقه ۱۹ بعد از انجام تحقیقات بوده است؟

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اینکه با توجه به ادعاهای مطرح شده در این مدت، چرا شهرداری بدون تحقیق و بررسی به دفاع تمام قد از این حادثه پرداخته است، اظهار کرد: اگر فرضیاتی که مطرح می‌شود واقعا وجود داشته باشد این فرد شایستگی پذیرش مسئولیتی را ندارد و باید به سلامتی روان او تردید کرد. 

عضو شورای شهر تاکید کرد که از این موضوع اطلاعات دقیق و صحیحی ندارم، اما باید از شهرداری سوال کنیم که مساله چه بوده و آیا بدون تحقیق حمایت جانبدارانه شده یا اینکه تحقیقات انجام و بعد از آن از این فرد حمایت شده است و طبیعتا این موارد زمان می‌برد و باید اجازه دهیم بررسی‌ها دقیق‌تر انجام شود و بعد راجع به آن اظهار نظر قطعی کرد. اگر واقعا صحنه‌سازی بوده باشد این فرد شایستگی احراز مسئولیت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز