خبرگزاری کار ایران

خالدی در گفتگو با ایلنا:

تشریح حوادث جاده‌ای در نیمه شب گذشته/ ۵۸ نفر کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۶۵

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع ۷ حادثه جاده‌ای در شب گذشته از کشته و زخمی شدن ۵۸ نفر از هموطنان در این حوادث جاده‌ای خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای روز گذشته گفت: در اولین حادثه که در ساعت ۲۲ شب گذشته اتفاق افتاده است. یک مورد تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید در جاده تایباد تربت جام -کیلومتر ۱۵ تربت جام به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه متاسفانه ۷ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم شده اند. 

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع دومین حادثه جاده‌ای در شب گذشته تصریح کرد: یک مورد حادثه واژگونی پارس خودرو در شهرستان میناب-بعدازنوبند بسمت میناب در ساعت ۲۲:۳۱ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

خالدی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۵ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده اند. 

وی همچنین با اشاره به سومین حادثه جاده‌ای بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه تراکتور گفت: این حادثه در ساعت ۲۲:۱۲ در سوسنگرد نرسیده به بستان روستای فنیخی به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

سخنگوی اوژانس کشور با اعزام دو دستگاه آمبولانس ۵ مصدوم این حادثه به مرکز درمانی منتقل شده اند. 

خالدی با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در استان آذربایجان شرقی درباره چهارمین حادثه نیمه شب گذشته گفت: این حادثه در ساعت ۰۱:۱۷ بامداد در جاده ملکان بناب روبروی خلیلوند اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و ۸ نفر دیگر نیز مصدوم شده اند. 

به گفته سخنگوی اورژانس کشور پنجمین حادثه شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است. 

خالدی با بیان اینکه در ساعت ۰۲:۲۱ بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد، ادامه داد: این حادثه یاسوج-به طرف سرابتاوه جنب پمپ بنزین منصوری اتفاق افتاده است. 

وی تصریح کرد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند که سه نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و دو نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند. 

سخنگوی اورژانس درباره ششمین حادثه شب گذشته گفت: در ساعت ۰۱:۰۶ بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه نیسان و یک دستگاه سمند در امل-جاده هراز-دوکیل. تر بعد از رستوران شاهزاده ماهان به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

خالدی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفرر مصدوم شده که دو نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و سه نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند. 

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس درباره آخرین حادثه نیمه شب گذشته گفت: یک مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شهرستان مه ولات - شهر فیض آباد میدان جهاد در استان خراسان رضوی در ساعت ۰۴:۱۴ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۸ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه نیز ۱۵ نفر مصدوم شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز