خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر عید فطر را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۱۴

رییس جمعیت هلال احمر در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عیدسعید فطر را به عموم مردم و نیز روسای جمعیت‌های ملی در کشورهای مسلمان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند،  در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین جهان تبریک گفت. در متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

«عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مومنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص، ایمان و ایثارگری را جایگزین کرده‌ اند. جمعیت هلال احمر نیز در ماه مبارک رمضان امسال با یاری داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر و با حفظ کرامت نیازمندان، بواسطه طرح هلال رحمت در خدمت خانواده‌های مستمند و آسیب ‌پذیر جامعه بود و امدادگران، نجات گران و جوانان بی ‌ادعای جمعیت هلال احمر هم در نقاط مختلف کشور مشغول امدادرسانی در حوادث و سوانح مختلف بودند. تلاش ‌های این عزیزان برای آسایش و آرامش مردم در ماه مهمانی خدا خصوصا در پوشش امدادی لیالی قدر و روز جهانی قدس، همچون عبادت بود و قطعا به عنوان باقیات صالحات، برای آن ها خیر و ثواب اخروی خواهد داشت. در همین راستا فرارسیدن عید فطر، عید رحمت، مغفرت و اخوت را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار ایران، مسلمانان سراسر جهان و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می ‌کنم و برای امت اسلامی روزهایی سرشار از همدلی، برادری، سعادت و بهروزی آرزومندم.»

کولیوند همچنین در پیامی جداگانه فرارسیدن عید سعیدفطر را به همتایان خود در کشورهای مسلمان تبریک گفت و نوشت:‌ »مفتخرم به نمایندگی از جمعیت هلال‌احمر ایران فرصت را غنیمت شمرده و فرا رسیدن عید سعید فطر را به شما برادران و خواهران گرامی صمیمانه تبریک عرض ‌نمایم و سلامتی را برایتان آرزو کنم.

امیدوارم ماه مبارک رمضان برای ما خودسازی و آرامش به ارمغان آورده باشد و روح ما منور به بخشش و الفت شده باشد. امیدوارم مناسبت‌های فرخنده مانند اعیاد مسلمانان همیشه لطف و برکت خداوند را برای همه ما به همراه داشته و روحیه انسان‌دوستی و فعالیت‌های بشردوستانه‌مان را تقویت نماید.

باشد که خداوند متعال برکات و مهر خود را بر جهان پراکنده سازد، جایی که برخی از خواهران و برادران عزیزمان بخاطر جنگ و بیماری در رنج هستند. بیاییم برای کاهش رنج آنها دعا و آرزو کنیم طاعات و کارهای نیک ما در این ماه مورد قبول حق واقع شود.

برای جنابعالی و همه کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت ملی شما، موفقیت و خوشبختی در امور بشردوستانه آرزومندم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز