خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۲۳

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه یک‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از تیموری، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کاوه دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران از مقطع حکیم تا گفتگو، بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از بهار، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک می‌باشند.

سرهنگ رنجبر افزود: تمامی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، مقابل مدارس، معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز