خبرگزاری کار ایران

بهسازی تئاتر شهر با محوریت سازمان زیباسازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۲۹

سخنگوی شورای شهر تهران از بهسازی تئاتر شهر با محوریت سازمان زیباسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نخستین نشست خبری شورای ششم که با حضور پرویز سروری نایب رییس شورای شهر به مناسبت روز شوراها برگزار شد، گفت: گرامیداشت روز شورا گرامیداشت مشترک اعضای شورا و رسانه‌ها است که زحمت انتقال خبر‌ها را کشیده‌اند و از آن‌ها در این جمع تشکر می‌کنم. 

نادعلی درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم طالب زاده گفت: ترتیب نامگذاری به صورت پیشنهاد و درخواست از محله و منطقه است و این پیشنهادات به کمیسیون می‌آید و یا اینکه غیر از مناطق، بزرگان پیشنهادی را مطرح می‌کنند. درباره مرحوم طالب زاده چندین پیشنهاد شد و در صورت تشکیل کمیسیون حتما در دستورکار قرار خواهد گرفت. 

نادعلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اصرار مدیریت شهری به تشکیل قرارگاه‌های متعدد از سوی شهرداری در حالی که کارشناسان شهری معتقدند این قرارگاه‌ها اثربخش نیستند اظهار کرد: مسائل تهران ملی است و چند دستگاه برای هر کدام بایداقدامات را به اشتراک بگذارند و نوع نگاه قرارگاهی را می‌طلبد. برای هر موضع مهمی می‌توان قرارگاه تشکیل داد. 

او ادامه داد: نگاه شهردار تهران و تشخیص ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این بوده است که برای مسائل مهم به نگاه قرارگاهی روی بیاوریم که این اتفاق رخ داده است. در این خصوص افراط و تفریط هم نباید کرد و گاهی با تشکیل یک ستاد کوچک هم می‌شود مساله را حل و فصل کرد. اما از زمره این موارد مهم بحث جمعیت است که آتشبار تبلیغاتی غرب است. 

نادعلی گفت: عقب افتادگی در زمینه جمعیت داریم که پژوهشگران به آن رسیده‌اند و از یک حدی بگذرد غیرقابل بازگشت است. اما به دلیل اینکه امر مهمی است می‌بینید که در رسانه‌های خارجی چگونه آن را به سخره می‌گیرند. 

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: دستگاه حاکمیتی اگر برای امری مثل جمعیت می‌خواهد دست به اقدام بزند یا برای ایجاد مشوق‌ها و تبلیغ است و شهرداری به این دلیل که دستگاه موثری است به این حوزه ورود کرده و قرار است تاثیرگذار باشد. 

نادعلی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب رئیس سازمان فرهنگی و هنری گفت: دو بار فراخوان جلسه داده شد و اکثر اعضا با توجه به اینکه اعضای هیات دولت و بسیج هستند، به صورت دستگردان امضا گرفته شد. من به از طرف رئیس امور تبلیغات  نظر نهادهای مختلف را به رئیس شورا انتقال دادم. بحث رئیس سازمان فرهنگی و هنری مدت‌ها بود که گزینه‌های متعددی مطرح بود و اینگونه نبود که آقای امرودی در جریان نباشد. 

او ادامه داد: اینگونه نبود که به یک دفعه مدیر آن تغییر کند و تا لحظه آخر نیز آقای امرودی فعالیت خود را با حمایت شورا انجام داد. 

او در پاسخ به سوال دیگری درباره وضعیت تئاتر شهر نیز گفت: مسئله در حواشی تئاتر شهر بیشتر از جگرکی‌ها است و آسیب‌های اجتماعی که به دلیل بی‌توجهی‌های مکرر در اطراف این محل ایجاد شده سبب شده است که ما جلسات زیادی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد داشته باشیم که با محوریت سازمان زیباسازی طرح بهسازی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز