خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور:

"مسجد" پایگاه انسان‌سازی و تحول‌آفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۹۲

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد کاظمین خیابان قیام ضمن پاسخگویی به سئوالات مراجعین و نمازگزاران در خصوص مسائل حقوقی و تخصصی در سازمان پزشکی قانونی و سایر دستگاه های قوه قضائیه، بر اهمیت جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مسجدی در سخنانی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و برشمردن صفات و ویژگی های اخلاقی آن امام همام، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای پرداختن هر چه بیشتر به امور عبادی و معنوی و بهره مندی از برکات آن عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت مساجد در به ثمر رساندن انقلاب افزود: مساجد پایگاه انسان‌سازی، تحول آفرینی و پویاسازی محلات، شهرها و جوامع است و حضور پررنگ تر مردم در مساجد مایه خیر و برکات خواهد بود.

مسجدی به نگاه خاص رییس قوه قضائیه به مساجد نیز اشاره و تصریح کرد: از همین رو در قوه قضاییه مساجد به عنوان کانون‌های معنویت و تحول آفرینی برای دیدار مستقیم مسئولین با مردم مورد توجه و تمرکز قرار گرفته است.

گفتنی است در این نشست مسجدی به سئوالات حدود ۳۰ نفر از مراجعین و نمازگزاران در خصوص موضوعات حقوقی، قضایی و پزشکی قانونی پاسخ داد و ضمن ارشاد و راهنمایی آنان دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز