خبرگزاری کار ایران

فعلا تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۱۲

​مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به افزایش میزان آلایندگی‌ها در سطح شهر تهران گفت: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای پایتخت و کاهش کیفیت هوا، انباشت آلاینده‌های جوی و ذرات معلق و ایجاد شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی، از همه افراد بویژه سالمندان و بیماران قلبی و عروقی تقاضا می‌شود از حضور در فضای باز خودداری کنند. 
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی تهران اتخاذ نشده است، ادامه داد: تصمیمات بعد از جلسه عصر امروز در استانداری تهران مشخص خواهد شد. عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری برگزار شود تا درباره اقدامات لازم در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خاطرنشان کرد: از عصر دیروز و پس از وقوع طوفان خیزش گرد و خاک که از غرب تهران اغاز شد، کیفیت هوای تهران کاهش پیدا کرد تا جایی که هم اکنون شاخص آلایندگی هوا در تهران بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۴۸۰ یا خطرناک قرار دارد.
یزدی مهر گفت: دو عامل یکی نفوذ گرد و خاک از کشور عراق و سوریه و دیگری وزش باد شدید در سطح کشور که موجب خیزش گرد و خاک محلی شده؛ باعث افزایش سطح آلاینده‌ها و کاهش دید در بخش‌های زیادی از کشور و تهران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز