خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های کاروان‌ «لبخند بهار» برای پنجمین بار اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۶۸

کاروان‌های شادی «لبخند بهار» که شامل اجرای موسیقی سنتی، عروسک‌گردانی، نوروزخوانی و ... بوده و از پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در مناطق مختلف تهران کار خود را آغاز کرده اند، در روز دوم فروردین ۱۴۰۱ به اجرای برنامه‌ها پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این کاروان‌ها در روز سه‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۱۸ به اجرای برنامه در مناطق مختلفی از تهران پرداختند.

حضور عروسک‌های غول‌پیکر، دهل و سرنا نوازی و پهن کردن سفره هفت‌سین اقوام ایرانی، نوروزخوانی، اجرای نمایش عمونوروز و ننه سرما، حضور تکم‌چی‌ها، آوازخوانی عمو نوروز، اجرای موسیقی و حضور مبارک از بخش‌های مهم اجرای کاروان‌های نوروزی جشنواره «لبخند بهار» در این روز است

طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، در دومین روز از سال نو، نخستین کاروان جشنواره «لبخند بهار» از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در چهار راه توحید شهیدان قزوینی-شهرک فرهنگیان یا بوستان پلیس شمالی حاضر و با اجرای برنامه‌های شاد خود از شهروندان تهرانی پذیرایی کردند.

همچنین در همین ساعت، کاروان دوم جشنواره «لبخند بهار» نیز با حضور در شهرک اکباتان فاز ۲، بلوک ۱۸ و ۱۹ جاده سلامت، ویژه‌ برنامه هایی را برای شهروندان این محدوده تدارک دیده و به اجرای برنامه‌های نوروزی پرداختند.

در ادامه برنامه‌های روز دوم فروردین، هنرمندان حاضر در کاروان اول جشنواره «لبخند بهار» حدفاصل ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر به منطقه ۸ شهر تهران رفتند. در همین ساعت کاروان دوم هنرمندان نیز در منطقه ۱۴ شهر تهران حاضر شده و در محدوده خیابان زم‌زم، خیابان نبرد جنوبی به سمت بوستان زیتون- خیابان گلشناس به اجرای برنامه‌هایی متنوع پرداختند.

گفتنی است جشنواره «لبخند بهار» به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز