خبرگزاری کار ایران

پلمب بیش از ۱۰۰۰مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی/ اجرای بیش از ۶۵ هزار ماموریت توسط خودروهای امدادی اورژانس ۱۱۵

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۹۷

​سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ۲۵ اسفند تا روز گذشته اول فروردین ۱۴۰۱ در مجموع ۶۵ هزار و ۴٢١ ماموریت توسط خودرو های امدادی اورژانس ١١۵ انجام شده است.

مجتبی خالدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آمار مراجعه بیماران و ارائه خدمات اورژانس به مسافران نوروزی در طرح سلامت ١۴٠١ گفت: بر اساس گزارش‌های اورژانس از ٢۵ اسفند ماه تا ساعت ٢۴ روز گذشته ٢ هزار و ١٣۶ نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ٣١ هزار و ۴٠٩ نفر بیمار و مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به تعداد ماموریت های موتورلانس اورژانس کشور در این مدت تصریح کرد: ۶ هزار و ٧٩١ ماموریت موتورلانس در طرح سلامت نوروزی انجام شده است. همچنین ۴٢ ماموریت نیز از سوی اتوبوس آمبولانس ها و ۴٢ ماموریت از سوی اورژانس هوایی صورت گرقته است. در مجموع ۶۵ هزار و ۴٢١ ماموریت توسط خودرو های امدادی اورژانس ١١۵ انجام شده است.  

خالدی با بیان اینکه در طح نوروزی ۶٨٧ هزار و ۶٩ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند، گفت: در این راستا ١۴۵ هزار و ٩۵٣ نفر در بیمارستان ها بستری هستند و بر اساس گزارش ها در طرح سلامت نوروزی ١۴ هزار و ۶٢٩ جراحی اورژانسی نیز انجام شده است.

وی درباره بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی نیز افزود: ۶٩ هزار و ١۵٣ بازدید از این مراکز صورت گرفته است.

خالدی ادامه داد: ۶ هزار و ٩٠٣ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند. هزار و ٢۶۶ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نیز پلمب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز