خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت خبر داد؛

استمرار فعالیت واحدهای فراهم‌آوری، شناسایی و پیوند در ایام تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۹۳

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از استمرار فعالیت واحدهای فراهم‌آوری، شناسایی و پیوند در ایام تعطیلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، امیرحسام علیرضایی گفت: در آستانه سال جدید همکاران همیشه همراه واحدهای فراهم آوری اعضا و بخش‌های پیوند خالصانه و با جدیت  در امر اهدا و پیوند مثل همیشه کوشا بودند و تعطیلات هیچ تاثیری در روند اهدا و پیوند نداشت. به طوریکه در ساعات تحویل سال و اول فروردین با تمام توان کارهای خود را انجام داده‌اند.

وی افزود:  تلاش و کوشش بی دریغ همکاران در این واحدها در روزهای پایانی سال گذشته و آغازین سال نو باعث حفظ ارگان های  مناسب و پیوند  و نجات جان بیماران نیازمند شد.

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت بیان کرد: جا دارد از واحدهای فراهم‌آوری و پیوند شیراز و مشهد و شبکه فراهم آوری و نسوج پیوندی دانشگاه تهران و بوشهر و مازندران و بخش های پیوند کلیه و کبد  بیمارستان های لبافی نژاد، فرهیختگان، شیراز، مشهد و شهید  مدرس کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم. 

علیرضایی گفت: در ٢٩ اسفند و اول فروردین ١٠ بیمار کلیوی و ٤ بیمار کبدی از رنج بیماری نجات یافتند.

وی افزود: به امید روزی که هیچ عضو قابل پیوندی به زیر خاک نرود و تمامی موارد مرگ مغزی شناسایی و به اهدا برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز