خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت ارتحال آیت الله ری‌شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۶۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی ارتحال عالم فرهیخته و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا؛ متن پیام بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به شرح زیر است:                                                           بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم فرهیخته و معلم اخلاق  آیت الله  محمدی ری شهری  نماینده ولی فقیه و تولیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) موجب تأسف و تأثر گردید.

این چهره انقلابی و فرهیخته خدمات فرهنگی و خیریه عام المنفعه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) و آثار و برکات فراوانی در زمان نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت بر جای گذاشت.

آیت الله ری شهری، در سراسر عمر شریف خود در زمره ارادتمندان وفادار به امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به شمار می رفت و در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ اصول انقلاب پیشگام بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان ایشان محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و بیت معزز ایشان ، برای روح طیبه آن عالم پارسا علو درجات و رحمت‌ واسعه و حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز