خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۸۶

نخستین جلسه ستاد اربعین استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نخستین جلسه ستاد اربعین استان به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، تقی زاده مدیرکل بازرسی و عطایی مدیرکل سرمایه گذاری استانداری برگزار شد.

منصوری در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اربعین اظهار داشت: باید از ظرفیت گروه‌های مردمی، تشکل ها، خیریه ها و ظرفیت های مختلف استان تهران جهت بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم بازخوانی نقش استان تهران در ستاد اربعین افزود: تهران ظرفیت های مختلفی دارد و می‌توان از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف مربوط به اربعین بهره گرفت و تنها محدود به برگزاری مراسم اربعین نباشیم.

استاندار تهران سپس با اشاره به لزوم مسئولیت پذیری اجتماعی گفت: بهترین شیوه برای برگزاری مراسم اربعین مشارکت مردمی است که باید در این زمینه اقدامات لازم را پیگیری کرد.

منصوری همچنین بر لزوم فعال شدن کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان تهران و پیگیری اقدامات عملی جهت برگزار شدن مطلوب این مراسم معنوی و فراتر از آن پیگیری اقدامات موثر در حوزه اربعین تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز