خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کشور خبر داد:

آماده‌باش همه رده‌های انتظامی از ۲۵ تا ۱۵ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۴۴

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: اگر شهروندان با رعایت حقوق شهروندی و هنجارها شب چهارشنبه آخر سال را در کنار خانواده جشن بگیرند مانعی ندارد و ما از آن حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در حاشیه طرح اقتدار گفت: امروز ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۰ و در یکی از مقرهای انتظامی کشور در تهران یزرگ هستیم  در این میدان امروز اگر بخواهیم مردمی نگاه کنیم یکی از جلوه های رعایت حقوق شهروندی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال های گذشته در شب چهارشنبه آخر سال  مراسم برگزار می شد اما ناآگاهانه و نادانسته اتفاقاتی می افتد که باعث ناراحتی و رنج می شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ما آرامش مردم و کاهش خسارت مردم را در این میان با جمع آوری مواد محترقه می بینیم و از خسارت‌های مالی و جانی پیشگیری شده است و همچنین از آسیب رسیدن به روح و روان مردم جلوگیری شده است.

سردار رضایی با بیان اینکه با این عملیات از خسارت جانی، مالی، روحی و روانی مردم جلوگیری شده است، ادامه داد: بیش از دو میلیون عدد مواد محترقه که می توانست آسایش مردم را برهم بزند و خسارت جانی و مالی به همراه داشته باشد کشف و ضبط شده و از این آسیب‌ها جلوگیری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: در این خصوص همه توان پلیس به کار گرفته شده و قبل از ورود به بازار کشف و ضبط کرده اند.

همچنین ۱۱ تن مواد پیش ساز را در انبارها کشف کرده و قبل از آسیب رساندن به مردم این موادجمع آوری شده است.برای ما هم سخت است که ببینیم یک خانه به دلیل انفجار مواد محترقه از بین رفته است و افراد آسیب دیده اند اگر کسی بخواهد از این ایام سوءاستفاده کرده و حقوق شهروندی را رعایت نکند حتما تا بعد از تعطیلات مهمان پلیس خواهد بود. دستگاه قضایی هم در این زمینه همراه پلیس است و با این افراد برخورد بدون اغماض خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تجمع در پارک ها و خیابان ها و ایجاد راه بندان و ایجاد آسیب به مردم و هنجارشکنی و ایجاد سرو صدا خط قرمز پلیس است و با شدت با این افراد برخورد شده و اعمال قانون می شوند. اگر  شهروندان با رعایت حقوق شهروندی و هنجارها در کنار خانواده جشن بگیرند مانعی ندارد و ما از آن حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش و قداره کشان بدانند  که با برخورد شدید مواجه می شوند. مردم تکیه گاه دارند و مجموعه انتظامی کشور تکیه گاه مردم هستند.

وی درباره مسافرت های نوروزی و گشت های پلیس گفت:  از ۲۵ تا ۱۵ فروردین همه رده های نیروی انتظامی در  آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز