خبرگزاری کار ایران

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ابلاغ کرد:

شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۲۹

«شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دوره‌های آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم وکتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان وهمچنین کتاب‌های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق سامانه فروش وتوزیع مواد آموزشی، از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، «شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

براساس این شیوه‌نامه؛ ضروری است ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ومناطق ضمن اطلاع‌رسانی به مدارس نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با فرض قبولی دانش آموز در سال تحصیلی جاری اقذام نمایند.

بدیهی است؛ در صورت‌عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی، امکان اصلاح و تغییر سفارش ثبت شده در زمان مقرر وجود خواهد داشت.

این شیوه‌نامه را از اینجا مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز