خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور:

حرکت کشور در ساحل آرامش، از جانفشانی ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۴۴

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اگر امروز کشور ما در شرایط فراز و نشیب و با وجود تمام تهدیدهای خارجی در ساحل آرامش مسیر خود را دنبال می کند به دلیل جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران عزیز است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی کشور، عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در مراسم تجلیل از ایثارگران که در حاشیه جلسه شورای مدیران و در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران برگزار شد، با تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) افزود: شما جانبازان و ایثارگران گرانقدر با حضور خود در دوران دفاع مقدس درس عبرتی به دشمنان دادید تا آنجا که جرات نمی کنند به این کشور نگاه چپ داشته باشند.

وی تصریح کرد: جانفشانی و از خودگذشتگی شما بزرگواران به دشمنان اجازه نمی دهد که به اهداف شومشان دست پیدا کنند و از این جهت از همه ایثارگران به ویژه ایثارگران شاغل در سازمان قدردانی می کنم.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، رزمندگان و ایثارگران در شرایط سخت سال های اول انقلاب و جنگ تحمیلی مردانه وارد میدان شدند و از کیان و ناموس کشور دفاع کردند و سلامتی خود را تقدیم مردم کردند.

وی با اشاره به حضور ایثارگران در سازمان، گفت: خداوند متعال را شاکریم که افرادی مومن، متعهد و خادم به انقلاب و مردم در سازمان مشغول انجام وظیفه هستند و در شرایط فعلی هم با کار در این مجموعه به مردم ارائه خدمت می کنند.

وی با اظهار امیدواری در خصوص توسعه اخلاق و منش دوران جنگ در بین همکاران سازمانی خاطرنشآن کرد: سازمان پزشکی قانونی برخلاف سایر دستگاه های خدمت رسان با ارائه خدمت به مردم در احقاق حقوق آنان نقش آفرینی می کند و هرچه کیفیت و توجه به کار در مجموعه ما بیشتر باشد، تحقق اهداف و پاسخگویی به مردم هم بهتر انجام می شود.

مسجدی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کارکنان و به ویژه جانبازان و ایثارگران شاغل در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران که قطب علمی پزشکی قانونی است، درخواست کرد در پاسخدهی به مراجعین نهایت دقت، حوصله و تکریم را داشته باشند زیرا رفتار ناشایست با مردم به هیچ عنوان برازنده سازمان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز