خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ابلاغ شد:

دستورالعمل آزمون‌های ورودی دوره اول و دوم متوسطه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۵۹

«دستورالعمل آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مصوب جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در اجرای بند۲ ماده ۴ کلیات نظام تربیت استعدادهای برتر در آموزش و پرورش، مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، «دستورالعمل آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، تمام فرآیندها، اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته‌بندی و ارسال دفترچه‌های سوالات بر اساس حوزه بندی، تصحیح پاسخ برگ‌ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست‌های تجدید نظر، به صورت ستادی و متمرکز صورت می‌گیرد.

در این دستورالعمل آمده است، مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون‌ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش می‌باشد.

این «دستورالعمل» را از اینجا مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز